AKTUALNOŚCI

Zamknij wpis

• 19 NIEDZIELA ZWYKŁA (20.07.2023) OGŁOSZENIA

W sierpniu tak często nasze myśli i modlitwy kierujemy do Matki Bożej. W ubiegłym tygodniu celebrowaliśmy jedną z największych uroczystości w Kościele: Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny. A w nadchodzący wtorek, 22 sierpnia, będziemy się radowali Maryją – Królową.

Od najwcześniejszych wieków Kościół wierzył w królowanie Maryi. Wiele narodów i państw obrało Maryję za swoją Królową. Także i nasz naród, odczytując znaki czasu, powierzył Jej swoje losy. Pamiętajmy, że Maryja jest Królową wszystkich, gdyż wydała na świat Syna – Króla i Pana wszystkiego.

23 sierpnia 2023r. 371
  • 17 NIEDZIELA ZWYKŁA (30.07.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

We wtorek (1 sierpnia) przypada 79. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Wszystkich, którzy oddali życie w obronie naszej ojczyzny, będziemy polecać w modlitwie miłosiernemu Bogu.

W imieniu władz samorządowych i goleniowskich harcerzy, zapraszamy w godzinie „W” o godz. 17:00, do wspólnego oddania czci bohaterom Powstania, na Placu Rtm. Witolda Pileckiego. Zabierzmy ze sobą flagi oraz znicze. O godz. 18:00 odprawimy uroczystą Mszę Świętą za Ojczyznę i Powstańców Warszawskich.

29 lipca 2023r. 803
  • 16 NIEDZIELA ZWYKŁA (23.07.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

Dziś, w 4 niedzielę lipca, po raz czwarty obchodzimy ŚWIATOWY DZIEŃ DZIADKÓW I OSÓB STARSZYCH. Dzień ten ustanowił papież Franciszek, w bliskości wspomnienia świętych Joachima i Anny, dziadków Jezusa.

Ojciec Święty Franciszek zachęca: „Pamiętajmy, dziadkowie i osoby starsze są chlebem, który karmi nasze życie, są ukrytą mądrością ludu, dlatego powinniśmy je celebrować, i po to ustanowiłem ten dzień. Módlmy się za osoby starsze, aby stały się nauczycielami czułości, aby ich doświadczenie i mądrość pomagały najmłodszym patrzeć w przyszłość z nadzieją i odpowiedzialnością”.

21 lipca 2023r. 744
  • MŁODZIEŻOWY, WAKACYJNY SPŁYW KAJAKOWY

W dniach 17-20 lipca, nasza młodzież i lektorzy, wraz z ks. Rafałem, wypoczywali aktywnie w Przeborowie nad rzeka Drawą.

Oprócz dwudniowego spływu kajakowego, śladami Karola Wojtyły, nie zabrakło wspólnej modlitwy, Eucharystii, długich wieczorów i pogawędek przy ognisku, no i nieustannej gry w siatkę oraz babingtona. Z serca dziękujemy życzliwym gospodarzom z "Przystani Drawa", opiekunowi p. Sławkowi, który nas wspierał swoim dobrym i ojcowskim sercem oraz wszystkim naszym parafianom, sponsorom, ofiarodawcom, Męskiemu Różańcowi, za finansowe wsparcie, dzięki któremu nasi lektorzy i młodzież mogła aktywnie wypocząć i zintegrować się nad piękną rzeką Drawą.

20 lipca 2023r. 767 57
  • 15 NIEDZIELA ZWYKŁA (16.07.2023) OGŁOSZENIA

Pamiętajmy o właściwym wykorzystaniu podarowanego nam czasu wakacji. To nie jest czas wolny od przykazań Bożych i kościelnych! Niech sprzyja pogłębieniu naszych relacji z Bogiem, umocnieniu wiary, nawróceniu. Temu właśnie służy każda niedzielna Eucharystia. Nie rezygnujmy z tego najcenniejszego realnego spotkania z Panem Jezusem.

21 lipca 2023r. 352
  • S. JOANNA NA POZNAŃSKIEJ PIELGRZYMCE

6 lipca wyruszyła z Poznania 89. Piesza Pielgrzymka na Jasną Górę. Msza Święta w katedrze o godz. 8.00 sprawowana była pod przewodnictwem bp. Grzegorza Balcerka a po niej grupy wyruszyły na pielgrzymi szlak.

W grupie Miłosierdzia pielgrzymuje s. Joanna Grześ MChR.  Hasło tegorocznej pielgrzymki brzmi: Pokój Wam! Pielgrzmi wejdą do Częstochowy 15 lipca. Każdego dnia modlimy się o pokój na świecie ale także uczymy się jak odkrywać pokój serca w sobie i jak dzielić się nim z innymi.

20 lipca 2023r. 307 9
  • MODLITWA W ROCZNICĘ RZEZI WOŁYŃSKIEJ

11 lipca - Narodowy Dzień Pamięci Ofiar Ludobójstwa dokonanego przez ukraińskich nacjonalistów na obywatelach II Rzeczypospolitej Polskiej.

We wtorek, w 80. rocznicę RZEZI WOŁYŃSKIEJ, wspólnie z mieszkańcami Żółwiej Błoci i Goleniowa, modlitwą, której przewodniczył ks. Grzegorz Brzozowski - Zabost SChr, uczciliśmy pamięć zamordowanych obywateli II Rzeczypospolitej przez nacjonalistów ukraińskich w czasie II wojny światowej. Dziękujemy za świadectwo wiary, patriotyzmu oraz miłości do Boga i Ojczyzny.

20 lipca 2023r. 570 5
  • 14 NIEDZIELA ZWYKŁA (09.07.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

Radość spotkania z Chrystusem podczas niedzielnej Eucharystii rozpala serca wierzących nową gorliwością w podążaniu drogami wiary. Niech wolny od wielu codziennych obowiązków czas wakacji i urlopów pozwoli nam jeszcze głębiej przeżywać spotkania z Panem.

Ponad tydzień temu w naszym kościele pojawiła się figura św. Rity z Cascii, która została umieszczona przy chrzcielnicy na postumencie, a dotychczasowy obraz Rity z Cascii został przeniesiony do kaplicy zakonnej na plebanii. Zachęcamy do osobistej modlitwy przy figurze, która patronuje sprawom trudnym i beznadziejnym.

08 lipca 2023r. 526
  • SFM GÓRA TABOR 2023

Za nami dwudzieste, jubileuszowe spotkanie młodych Chrystusa SFM GÓRA TABOR 2023, organizowane przez chrystusowców. Odbyło się ono w Mórkowie (Wielkopolska) w dniach 26-30 czerwca.

W spotkaniu, wraz z ok. 200 młodymi z Polski i z zagranicy, wzięła udział grupa młodzieży z Duszpasterstwa Młodych „Przystań” z naszej parafii razem z ks. Rafałem oraz z s. Joanną.

01 lipca 2023r. 609 22
  • LIPCOWY MĘSKI RÓŻANIEC

"Spełniło się słowo proroka Izajasza: «On przyjął nasze słabości i dźwigał choroby»..." (Mt 8,17). Mimo wakacji, urlopów i gorącej, letniej temperatury... po raz kolejny, kilkudziesięciu odważnych oraz wierzących mężczyzn z Goleniowa i okolic, wzięło udział w lipcowym MĘSKIM RÓŻAŃCU.

Stanęliśmy znów u boku Chrystusa i Niepokalanej, modląc się i zawierzając Bogu nasze rodziny, małżeństwa, bliskich, naszą małą ojczyznę - Goleniów oraz naszą Ojczyznę Polskę. Modliliśmy się na różańcu o ducha pokoju i zgody, rozważając tajemnice radosne Różańca Świętego. Dołączyli do nas ks. Grzegorz oraz ks. Tomasz Ludwicki SChr, na co dzień posługujący wsród Polonii zagranicznej w USA.

01 lipca 2023r. 638 11
  • KOMUNIKAT PARAFII p.w. ŚW. KATARZYNY ALEKSANDRYJSKIEJ W SPRAWIE ARTYKUŁU NA PORTALU „GOLENIOW.NET”

W związku z artykułem pt. „Proboszcz zamknął Lodówkę bo przeszkadzają mu ludzie.” (pisownia oryginalna z portalu), który ukazał się 27 czerwca 2023 roku, na portalu internetowym „GOLENIOW.NET”, pragniemy odnieść się do treści artykułu, zawierającego wiele nieprawd, nieścisłości i mocno naciąganych, niesprawiedliwych opinii, dotyczących opisywanej kwestii oraz osoby Proboszcza Parafii p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej - ks. Mirosława Czerwińskiego SChr, a także całej wspólnoty parafialnej.

03 lipca 2023r. 2543
  • 13 NIEDZIELA ZWYKŁA (02.07.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

W najbliższym tygodniu pierwszy CZWARTEK oraz PIĄTEK miesiąca. W czwartek o godz. 18:00 Msza Święta w intencji Straży Honorowej N.S.P.J.

W piątek dodatkowa Msza Św. o godz. 12:00. Spowiedź od godz. 17:30 do 19:00. O godz. 19:00 ADORACJA W DUCHU MEDJUGORSKIM. Z piątku na sobotę całonocna adoracja Najświętszego Sakramentu.

01 lipca 2023r. 566
  • MSZE I NABOŻEŃSTWA W OKRESIE WAKACYJNYM

W związku z wakacjami, od niniejszej niedzieli (2 lipca), w naszej parafii obowiązuje letni schemat porządku Mszy i nabożeństw. Przez cały lipiec i sierpień, w niedzielę, nie ma Mszy Świętej o godz. 13:15, jest natomiast Msza Święta o godz. 20:00.

Msze Święte niedzielne na filiach: SOBOTA: Niewiadowo godz. 19:00 / NIEDZIELA: Marszewo godz. 09:00 / Bodzęcin godz. 10:30 / Glewice godz. 12:00

W okresie wakacyjnym BIURO PARAFIALNE czynne w poniedziałek i środę w godz. 16:00 - 17:00 oraz w sobotę w godz. 11:00 - 12:00.

01 lipca 2023r. 352
  • ZAKOŃCZENIE ROKU FORMACYJNEGO RUCHU DUCHOWOŚCI MAŁŻEŃSKIEJ "EQUIPES NOTRE DAME" Z POMORZA ZACHODNIEGO

W niedzielę (25 czerwca) w Żdżarach, miało miejsce zakończenie kolejnego roku formacyjnego - Ruchu Duchowości Małżeńskiej "Equipes Notre Dame" z Pomorza Zachodniego.

Msza Święta z odnowieniem przysięgi małżeńskiej, spotkanie w grupach i dzielenie się słowem, wspólna agapa i bratersko-siostrzane świętowanie przy stole, w rodzinnej atmosferze.... umocniło naszą więź i wiele pięknych postanowień na dalsze miesiące. dziękujemy wszystkim małżonkom za to piękne święto miłości małżeńskiej...

01 lipca 2023r. 501 34
  • 12 NIEDZIELA ZWYKŁA (25.06.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

W związku z wakacjami, od najbliższej niedzieli (2 lipca), w naszej parafii obowiązywać będzie letni schemat porządku Mszy i nabożeństw. Przez cały lipiec i sierpień, w niedzielę, nie ma Mszy Świętej o godz. 13:15, jest natomiast Msza Święta o godz. 20:00.

Msze Święte niedzielne na filiach:

SOBOTA: Niewiadowo godz. 19:00

NIEDZIELA: Marszewo godz. 09:00 / Bodzęcin godz. 10:30 / Glewice godz. 12:00

W okresie wakacyjnym BIURO PARAFIALNE czynne będzie w poniedziałek i środę w godz. 16:00 - 17:00 oraz w sobotę w godz. 11:00 - 12:00.

25 czerwca 2023r. 465
  • 1 ROCZNICA KONSEKRACJI OŁTARZA I REKONSEKRACJI KOŚCIOŁA

W czwartkowy wieczór (22 czerwca), na Mszy Świętej o godz. 18:00, w pierwszą rocznicę konsekracji ołtarza i rekonsekracji naszego kościoła, której dokonał ks. abp. Anrzej Dzięga, pamiętnego dnia - 22 czerwca w 2022 roku, podziękowaliśmy dobremu Bogu, za świątynię, pod wezwaniem św. Katarzyny Aleksandryjskiej.

Eucharystii przewodniczył Proboszcz - ks. Mirosław, który wraz z wiernymi i przedstawicielami parafialnych wspólnot oraz grup duszpasterskich, zawierzył Panu, naszą rodzinę parafialną, podkreślając w wygłloszonej homilii, że nic wielkiego nie dokona się w naszej duszy, bez przylgnięcia do Chrystusa, który zamieszkał w tabernnakulum, pośród nas. Świątynia jest znakiem Boga i miejscem naszego z Nim spotkania. W pierwszą rocznicę poświęcenia naszej świątyni, w której Bóg udziela nam swoich darów, podziękowaliśmy Bogu, że wysłuchuje naszych modlitw, obdarza miłosierdziem i karmi Ciałem swego zmartwychwstałego Syna. Nasza świątynia, pozostaje znakiem naszej wiary i naszym wspólnym domem, gdzie spotykamy się, by wyznać wiarę i odnaleźć siebie jako Kościół — żywą świątynią Boga.

23 czerwca 2023r. 597 19
  • POŻEGNANIE I PODZIĘKOWANIE S. PAULINIE

W niedzielę (11 czerwca) na Mszy św. o godz. 12:00 dziękowaliśmy Bogu za 6 lat posługi s. Pauliny w naszej wspólnocie parafialnej (przez 3 lata jako zakrystianka, a później jako katechetka).

Na nowej placówce (Sanktuarium Najświętszego Serca Pana Jezusa w Szczecinie) życzymy obfitości Bożych darów.

21 czerwca 2023r. 312 4
  • 11 NIEDZIELA ZWYKŁA (18.06.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

Rok temu, Ksiądz Arcybiskup Andrzej Dzięga, dokonał liturgicznego aktu konsekracji nowego kamiennego ołtarza oraz naszego odnowionego, parafialnego kościoła.

W najbliższy CZWARTEK (22 CZERWCA), w pierwszą rocznicę poświęcenia naszego kościoła, zapraszamy na Mszę Świętą o godz. 18:00, do wspólnego dziękczynienia za łaskę konsekrowanej świątyni, w której Bóg, codziennie, udziela nam swoich darów: wysłuchuje modlitw, obdarza miłosierdziem i karmi Ciałem swego zmartwychwstałego Syna. Świątynia jest znakiem naszej wiary i naszym wspólnym domem, gdzie spotykamy się, by wyznać wiarę i odnaleźć siebie jako Kościół, żywą świątynią Boga. Zapraszamy wszystkie wspólnoty, grupy duszpasterskie, wszystkich Was, na czwartkową wieczorną Eucharystię, do wspólnej modlitwy i dziękczynienia.

17 czerwca 2023r. 691
  • GÓRA TABOR JUNIOR 2023

W sobotę 17 czerwca w parafii św. Józefa w Stargardzie pod hasłem „Wierzę w Kościół Chrystusowy” odbyła się IX Góra Tabor Junior 2023.

Wzięło w niej udział 370 dzieci i setka dorosłych z czternastu parafii prowadzonych przez księży chrystusowców, w tym dzieci z naszej parafii, pod opieką ks. Macieja, s. Joanny, s. Pauliny.

21 czerwca 2023r. 468 13
  • 10 NIEDZIELA ZWYKŁA (11.06.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

Do czwartku włącznie trwa OKTAWA BOŻEGO CIAŁA. W czasie Oktawy NABOŻEŃSTWO CZERWCOWE z procesją eucharystyczną po wieczornej Mszy Świętej (z wyjątkiem wtorku); w czasie procesji śpiewać będziemy Litanię do Najśw. Serca Pana Jezusa. Od soboty NABOŻEŃSTWO CZERWCOWE codziennie o godz. 17:45.

We wtorek (13 czerwca) DZIEŃ FATIMSKI: o godz. 19:00 różaniec oraz nabożeństwo czerwcowe, o godz. 20:00 Msza Święta z PROCESJĄ FATIMSKĄ. Zabierzmy ze sobą świece.

12 czerwca 2023r. 515
  • BOŻE CIAŁO A.D. 2023

W czwartek (8 czerwca) uczciliśmy tajemnicę świętej obecności naszego Pana Jezusa Chrystusa, pośród nas, w Eucharystii. O godz. 08:30 odprawiliśmy uroczystą Mszę Świętą, której przewodniczył i wygłosił Słowo Boże - ks. Mariusz Urbanowski SChr, chrystusowiec, na codzień posługujący wsród Polonii Zagranicznej w Wielkiej Brytanii.

Po Mszy wyruszyliśmy w Procesji Eucharystycznej, ulicami Goleniowa, zatrzymując się i modląc przy czterech ołtarzach. Dzzięekujemy wszystkim naszym Parafianom, którzy włączyli się w przygotowanie oraz przebieg uroczystości. Dziękujemy Orkiestrze ze Stargardu, która swoją grą ubogaciłla naszą modlitwę w czasie Procesji.

Boże Ciało to jedno z głównych świąt obchodzonych dla uczczenia Jezusa Chrystusa w Najświętszym Sakramencie. Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa oraz następne osiem dni – oktawa – dla katolików oznacza publiczne wyznanie wiary w obecność Jezusa Chrystusa w Najświętszym Sakramencie, umarłego i Zmartwychwstałego i obecnego pośród nas.

08 czerwca 2023r. 623 41
  • 9 NIEDZIELA / NAJŚWIĘTSZEJ TRÓJCY (04.06.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

W najbliższy czwartek (08 czerwca) przeżywać będziemy uroczystość NAJŚWIĘTSZEGO CIAŁA I KRWI CHRYSTUSA. O godz. 08:30, w naszym kościele, uroczysta Msza Święta. Po Mszy wyruszymy w PROCESJI EUCHARYSTYCZNEJ ulicami naszego miasta. Pozostałe Msze o godz. 7:00 oraz 18:00. Nie ma Mszy po procesji.

Zachęcamy do aktywnego, pobożnego udziału w tej podniosłej uroczystości. Przyozdobcie okna swoich mieszkań i domów - religijnymi obrazami oraz figurami. Do udziału w procesji zapraszamy dzieci pierwszokomunijne i obchodzące rocznicę Pierwszej Komunii Świętej, w strojach komunijnych: dziewczynki zachęcamy do sypania kwiatów, chłopców do dzwonienia dzwonkami procesyjnymi.

W związku z uroczystością Bożego Ciała, w środę (07 czerwca), o godz. 19:00, obowiązkowe spotkanie formacyjne i próba liturgii dla wszystkich lektorów oraz kandydatów.

03 czerwca 2023r. 838
  • SPOTKANIE Z RED. TADEUSZEM PŁUŻAŃSKIM

Za nami poruszające i arcyciekawe spotkanie z red. Tadeuszem Płużańskim: historykiem, publicystą, dziennikarzem, autorem wielu artykułów i książek o żołnierzach niezłomnych. Spotkanie rozpoczęło się projekcją filmem "Grupa Pileckiego".

Po filmie, red. Płużański, współautor filmu, opowiadała o losach rtm. Pileckiego i jego współpracowników, działających w podziemiu antykomunistycznym. Nie zabrakło wielu osobistych i poruszających opowieści, o ojcu red. Płużańskiego, jednego z bohaterów filmu, działającego u boku. rtm. Pileckiego. Organizatorem wydarzenia były: Parafia św. Katarzyny w Goleniowie, „Fundacja Patriotyczna im. Witolda Pileckiego” oraz wspólnota „Męskiego Różańca. Goleniów”

08 czerwca 2023r. 470 11
  • 2. PIELGRZYMKA RODZIN DO KRÓLOWEJ POLSKI W KRĘPSKU (3 CZERWCA 2023)

Jako dobrze było znów wyruszyć w drogę, pielgrzymować ze wspólnotą Męskiego Różańca, do Królowej Polski w Krępsku i modlić się z pięknymi duchowo ludźmi, w intencji naszych rodzin.

Przez dziewięć kilometrów, w promieniach czerwcowego słońca, wędrowało ok. 150 osób, niosąc w sercu wiele próśb, podziękowań, nade wszystko swoich bliskich. Szliśmy za krzyżem, wsłuchani w subtelny głos Ducha Świętego, do naszej ukochanej Matki, Królowej Polski, śpiewając, modląc się na różańcu, wsłuchując się także w konferencję, którą w tym roku wygłosił ks. Maciej. Nie zabrakło wielu cennych rozmów, jak to w drodze, gdy otwierają się serca pielgrzymów, tworzących jedną, wielką, rozmodloną rodzinę. Około godz. 10:20 dotarliśmy do celu.

Powitali nas cudowni mieszkańcy Krępska, na czele z Proboszczem ks. kan. dr Pawłem Płaczkiem. I znów doświadczyliśmy łaski wielkiej życzliwości, za co kochanemu ks. Pawłowi i jego cudownym Parafianom, z serca dziękujemy. Bo znów czuliśmy się jak w domu. Ks. Proboszcz pokropił pielgrzymów pobłogosławioną wodą, następnie oddaliśmy się do kościoła, oddając cześć naszemu Panu oraz wtulając się w serce Matki, która Krępsko obrała jak swój kolejny dom, w którym wiele łask, przez Serce Maryi, uprosić można. Przed błogosławieństwem, dokonaliśmy Aktu Zawierzenia, swojego życia i naszych rodzin - Królowej Polski, naszej ukochanej Matce.

Po Mszy Świętej, przy kościele, mogliśmy znów zakosztować serdeczności Parafian i ich Pasterza, którzy nakarmili nas sowicie pysznymi ciastami, słodkościami oraz napoili kawą, herbatą, napojami. Jeszcze raz dziękujemy ks. Pawłowi i jego Parafianom, za znów - ciepłe i serdeczne przyjęcie pielgrzymów, okazanie serca, piękną chrześcijańską gościnność. Dziękujemy ks. Maciejowi, za wygłoszone Słowo i posługę Sakramentu Spowiedzi, wspaniałym Braciom z Męskiego Różańca a szczególnie Mirosławowi Wyrąbkiewiczowi, Markowi Dębińskiemu, Mariuszowi Gutche za pomoc w organizacji i przebiegu naszej "2. Goleniowskiej Pielgrzymki Rodzin", naszym lektorom za ogarnięcie nagłośnienia i liturgii, no i nade wszystko wspaniałym, cudownym PIELGRZYMOM, którzy w tym roku, tak licznie, wyruszyli do Krępska, do Królowej Polski. Do zobaczenia za rok! Szczęść, Wam, Boże...

03 czerwca 2023r. 404 51
  • REKOLEKCJE W ZIEMII ŚWIĘTEJ - ODWOŁANE!

Ze smutkiem informujemy, że planowane na jesień tego roku "Rekolekcje w Ziemi Świętej" - nie odbędą się. Zależało nam na noclegach w Domu Zakonnym w Jerozolimie, by mieć dostęp do kaplicy (wspólna modlitwa, Adoracja…) niestety, do końca roku nie ma już wolnych miejsc i są poczynione rezerwacje. Zmusiło nas to do podjęcia tej smutnej decyzji.

Jednocześnie informujemy, że razem ze szczecińskim Biurem Pielgrzymkowym "Santiago", organizujemy rekolekcje na jesień 2024. Wkrótce program i szczegóły Pielgrzymki.

31 maja 2023r. 360
  • NIEDZIELA ZESŁANIA DUCHA ŚWIĘTEGO (28.05.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

Przed nami CZERWIEC - w pobożności i duchowości katolickiej, miesiąc w sposób szczególny poświęcony czci Najświętszego Serca Pana Jezusa. „Przy Sercu Jezusowym - pisał św. Jan Paweł II -serce człowieka uczy się poznawać, jaki jest prawdziwy i jedyny sens jego życia i jego przeznaczenie: przy Sercu Jezusowym serce człowieka nabiera zdolności miłowania”. Od czwartku zapraszamy na NABOŻEŃSTWO CZERWCOWE, codziennie o godz. 17:45.

Do środy włącznie, zapraszamy na ostatnie w tym roku NABOŻEŃSTWA MAJOWE w naszym kościele o godz. 17:45 lub na placu przykościelnym o godz. 19:00.

27 maja 2023r. 664
  • WNIEBOWSTĄPIENIE PAŃSKIE (21.05.2023) OGŁOSZENIA + INTENCJE

NABOŻEŃSTWO MAJOWE: codziennie, w naszym kościele o godz. 17:45. Natomiast „majówki” na placu przykościelnym, przed figurą Niepokalanej, w dni powszednie (od poniedziałku do soboty) o godz. 19:00.

Zachęcamy wszystkie dzieci, które w minioną sobotę przystąpiły do Pierwszej Komunii Świętej - na Msze BIAŁEGO TYGODNIA: od poniedziałku do piątku o godz. 18:00.

20 maja 2023r. 633
  • ZAPRASZAMY NA 2. PIESZĄ PIELGRZYMKĘ RODZIN DO KRÓLOWEJ POLSKI w KRĘPSKU

Wszystkich naszych parafian i ich bliskich, mieszkańców Goleniowa i okolic, zapraszamy na 2. PIESZĄ PIELGRZYMKĘ RODZIN do MARYI KRÓLOWEJ POLSKI W KRĘPSKU – w sobotę (3 czerwca). Będziemy pielgrzymować i modlić się ze wspólnotą Męskiego Różańca, w intencji naszych rodzin i naszej Ojczyzny. Wyruszamy z placu przykościelnego o godz. 07:45, do przejścia mamy ok. 9 km.

Około godz. 10:15 Msza Święta - wieńcząca nasze pielgrzymowanie oraz poczęstunek dla pielgrzymów. Powrót autokarem, za ofiarę „co łaska”. Zachęcamy gorąco, byśmy wyruszyli na tę pielgrzymkę całymi rodzinami.

12 maja 2023r. 1131
  • PIELGRZYMKA DZIĘKCZYNNA ZA DAR PIERWSZEJ KOMUNII ŚWIĘTEJ

Zapraszamy dzieci pierwszokomunijne do wzięcia udziału w cudownej i niezapomnianej PIELGRZYMCE dziękczynnej, za dar Pierwszej Komunii Świętej, w dniach 12-13 czerwca. Szczegółowy plan:

12 CZERWCA: 06:30 Wyjazd spod Bramy Wolińskiej, zwiedzanie Poznania: Stary Rynek, Fara, Katedra Poznańska (groby pierwszych władców polskich), obiad w seminarium Towarzystwa Chrystusowego, ZOO, przejazd do Lichenia, rekreacja, modlitwa Apelowa.

13 CZERWCA: Śniadanie, zwiedzanie Bazyliki Licheńskiej, wjazd na wieżę, Msza Święta z innymi grupami dzieci pierwszokomunijnych, obiad, powrót do Goleniowa.

Koszt 380 zł (transport, wyżywienie, przewodnik, bilety wstępu, ubezpieczenie). Zapisy: ks. Maciej / tel.: 668 185 658

15 maja 2023r. 293
  • ŚWIĘCENIA KAPŁAŃSKIE W POZNANIU

„Świat potrzebuje kapłanów, bo światu potrzeba Chrystusa” (św. Jan Paweł II). We wtorek (16 maja) o godz. 10:00 w Bazylice Archikatedralnej w Poznaniu, Towarzystwo Chrystusowe dla Polonii Zagranicznej zyskało nowych diakonów i kapłanów, którzy otrzymali święcenia z rąk Arcybiskupa Metropolity Poznańskiego Stanisława Gądeckiego. Naszą goleniowską wspólnotę reprezentowali ks. Proboszcz Mirosław oraz ks. Maciej.

Modlitwą i życzliwością otoczyli NOWO WYŚWIĘCONYCH wszyscy zgromadzeni w katedrze – rodzice, rodziny, profesorowie i wykładowcy, przyjaciele i znajomi ordynowanych, licznie przybyli kapłani, szczególnie Współbracia chrystusowcy z całego świata, bracia i siostry zakonne.

Diakonami zostali: kl. Alexander Łakomy (Essen, Niemcy) oraz kl. Bohdan Prysiarzny (Kamieniec Podolski, Ukraina). Nowo wyświęconymi kapłanami są: Dominik Bieniek SChr (Bochum, Niemcy), Piotr Biber SChr (Koblenz, Niemcy), Krzysztof De Bruijn SChr (Poznań), Grzegorz Brzozowski-Zabost SChr (Łowicz).